מתוך הבלוג

סידורי פרחים לחתונות | עיצוב פרחים לאירועים

בתמונה מוצג סידור לאירוע המשלב בתוכו כניסה לחופה ופרחים מהממים, סידור פרחים שמשולב על החופה עצמה

סידורי פרחים לחתונה ועיצוב החופה הם מרכיבים חשובים בקישוטי החתונה. פוסט זה בבלוג ידון בסוגים השונים של סידורי פרחים ועיצובי חופה שניתן להשתמש בהם כדי להפוך חתונה ליפה ובלתי נשכחת יותר. זה גם יספק טיפים כיצד לבחור את הסוג הנכון של סידורי פרחים ועיצובי חופה לחתונה שלך.

סידורי פרחים לחתונות

לפני שתחליטו על סידורי הפרחים לחתונה שלכם, חשוב לקחת בחשבון את סוג הפרחים שבו אתם רוצים להשתמש. אפשרויות פרחים פופולריות לסידורי חתונה כוללות ורדים, חבצלות, סחלבים, ציפורנים וחינניות. אתה יכול גם לבחור בפרחי בר, ירק, וסוקולנטים למראה טבעי יותר. בכל סוג של פרח שתבחרו, הקפידו לבחור את הצבע והצורה הנכונים לסידור. זרי כלה וסידור הפרחים לחתונה הרבה פעמים משלתבים יחדיו.

עיצוב החופה: עיצוב החופה הוא עוד מרכיב חשוב בקישוטי החתונה. ניתן להכין את החופה מחומרים שונים כמו טול, אורגנזה, או אפילו בד בהיר. חשוב לבחור את הצבע והמרקם הנכונים של הבד כדי להבטיח שהוא ישלים את פרחי החתונה. ניתן לעטוף את הבד ליצירת תפאורה רומנטית וחלומית לטקס החתונה. אפשר גם להשתמש בפרחים וסרטים כדי להלביש את החופה ולהוסיף נופך של אלגנטיות למראה הכללי. בסך הכל, סידורי הפרחים הנכונים ועיצוב החופה יכולים להפוך את החתונה ליותר יפה ובלתי נשכחת. בעזרת תכנון ושיקול דעת מדוקדק, תוכלו ליצור את קישוטי החתונה המושלמים שיהפכו את היום המיוחד שלכם למיוחד עוד יותר.תמונה של סידור פרחים יפה לחתונה.
אילוסטרציה: סידור פרחים לחתונות.

עיצוב חופה

בכל הנוגע לעיצוב החופה, חיוני לקחת בחשבון את גודל החלל איתו אתם עובדים. אם החופה קטנה מדי, היא לא תוכל לכסות את כל השטח בו מתקיים טקס החתונה. באופן דומה, אם הוא גדול מדי, יהיה קשה להזיז ולהתאים אותו לפי הצורך. לכן, חשוב למדוד את החלל ולתכנן את עיצוב החופה בהתאם. בנוסף לגודל החופה, יש לקחת בחשבון גם את סוג הבד. סוגים שונים של בדים הם בעלי מראה ומרקמים שונים. לדוגמה, לטול יש מראה אוורירי וגחמני יותר, בעוד האורגנזה יותר רשמי ומובנה. סידורי פרחים לחתונות כדאי לבחור את הבד המתאים ביותר לנושא החתונה ולקישוטים הכוללים. לסיום, אל תשכחו להוסיף כמה קישוטים לחופה כדי שתראה אפילו יותר יפה. פרחים, סרטים ואורות הם דרך מצוינת להוסיף נופך של אלגנטיות ורומנטיקה לעיצוב החופה. בעזרת תכנון ושיקול דעת מדוקדק, תוכלו ליצור את עיצוב החופה המושלם ליום המיוחד שלכם. או שכדאי לכם לפנות לשוזרות פרחים מקצועיות לאירועים אם תרצו מוזמנים ליצורים איתנו קשר 0523858852.

בחירת סידורי הפרחים הנכונים

סידורי פרחים נכונים יכולים באמת להחיות את עיצוב החופה ולהפוך אותו ליפה עוד יותר. בבחירת סידורי פרחים, חפשו פריחות באותה פלטת צבעים כמו בד החופה. זה ייצור מראה מגובש ויגרום להכול להיראות אחיד יותר. בנוסף, שקול את הגודל הכולל של סידורי הפרחים. אם הפריחה גדולה מדי, היא עשויה לגבור על עיצוב החופה ולהוריד את יופיה. מצד שני, אם סידורי הפרחים קטנים מדי, ייתכן שהם לא נראים מספיק. לבסוף, חשבו על סוגי הפרחים השונים בהם תרצו להשתמש בסידורים. אם החופה יותר רומנטית וגחמנית, בחרו בפריחה רכה וקלילה יותר. אם החופה רשמית ומובנית יותר, בחרו בפרחים מובנים ונועזים יותר. לא משנה מה תבחר, וודא שהפרחים שאתה בוחר תואמים את העיצוב הכללי של החופה.

בחירת עיצוב החופה הנכון

כשזה מגיע לעיצוב חופה, יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה. המפתח הוא לבחור עיצוב שמשלים את הטקס ואת הסגנון של בני הזוג. קחו בחשבון את המקום, את העונה ואת המראה והתחושה הכלליים שאתם רוצים ליצור. לדוגמה, אם הטקס מתקיים ברפת כפרית, בחרו בעיצוב חופה בעל תחושה ארצית וטבעית. אם החתונה נערכת במקום מודרני, בחרו בעיצוב חופה במראה מלוטש ועכשווי. לאחר שבחרתם את עיצוב החופה, חשבו כיצד תוכלו לשפר אותו עם סידורי פרחים נכונים. קחו בחשבון את פלטת הצבעים של בד החופה, הגודל הכללי של סידורי הפרחים וסוג הפרחים שבהם תרצו להשתמש. סידורי פרחים נכונים יכולים באמת להחיות את עיצוב החופה וליצור אווירה מושלמת לטקס חתונה יפהפה.

עשה זאת בעצמך סידורי פרחים ועיצוב חופה

אם אתה מרגיש יצירתי, אתה תמיד יכול לעשות סידורי פרחים ועיצוב חופה משלך. זוהי דרך מצוינת לקבל בדיוק את המראה הרצוי ולחסוך כסף בתהליך. בעת יצירת סידורי פרחים משלך, קחו בחשבון את גודל החופה ואת מיקום הפרחים. ודאו שסידורי הפרחים אינם משתלטים על עיצוב החופה, אלא משפרים אותו. בכל הנוגע לעיצוב החופה, ניתן להשתמש בבד, עץ, או אפילו ענפים כדי ליצור את הרקע המושלם לטקס. תהנו ממנו וודאו שעיצוב החופה משקף את הסגנון האישי של בני הזוג. לא משנה באיזה סוג עיצוב חופה תבחרו, עם סידורי פרחים נכונים זה יהיה בטוח ליצור את האווירה המושלמת לטקס חתונה יפה. תהנה מתהליך העיצוב ותיצור משהו ייחודי ומיוחד שייזכר לשנים הבאות.

סידורי פרחים לחתונה ועיצובי חופה:

סוג סידורתיאורמספר פרחיםמחיר (ILS)
זר פרחיםמקבץ של פרחים, בדרך כלל מוחזק יחד על ידי רצועת בד או חוט50-100150-1000
סידור פרחים בשולחנותסידורים דקורטיביים של פרחים ועלווה, לרוב מונחים במרכז כל שולחן30-50300-5000
עמדת שזירת פרחיםהקמת עמדת פרחים באירוע חתונה שהאורחים יכולים להתנסות בחוויה ואף לקחת זאת איתם5-1025-50
עיצוב פרחים בחופהמבנה גדול של בד ו/או עלווה, תלוי בדרך כלל מעל הראש של החתן והכלה הכולל עיצוב פרחים100-2001000-15000

סידורי פרחים ועיצובי חופות לחתונה יכולים להיות בעלי השפעה עצומה על המראה הכללי של החתונה שלכם. עם שיקול דעת וסוג נכון של סידורי פרחים ועיצוב חופה, ניתן להפוך את החתונה שלכם לאירוע יפה ובלתי נשכח באמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *